Ullared i stora lass

en lååång dag har snart passerat. Vaknade klockan 5 imorse, upp, på med kläder och sen iväg. hämtade upp Tess och sen therese och ida. Sen styrde vi kosan mot Ullared. Massa skoj vägen upp, bland annat heta diskussioner om snoppar och pungar, hihi.

Vad framme halv åtta, åt lite medhavd frukost innan vi begav oss in. öppet redan tjugo i, såg Boris, chefen för stället, sen började shoppingen. Blev lite drygt 2000 kronor, varav 400 inte är "våra", köpt till andra.
Fick med mig lite fina saker hem, bland annat gardiner, påslakan, bajspåsar, leksaker till bentley och så mycket mer :)

När vi kom hem, halv 5 ungefär, hjälpte Robin mig upp med sakerna, bentley gav sig på påsarna och hittade direkt pipbenet som jag köpt till honom, gullegris.

Kvällen har varit lugn, ätit potatisgratäng och kyckling, tvättar påslakanen och nu väntar jag på efterlyst. Hoppas på att tjäna lite på mina auktioner på tradera.

Pratade med daniel, på fredag ska jag hämta honom på jobb och sen följa med hem till dom och träffa Lucas :) läängtar redan.
Imorgon är det skola och sen floating, ska bli spännande!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback