Underbara lördag

haft en skön slappedag, verkligen, sov länge, slappade omkring, myste himla mycket.. vid tre tiden träffade vi Patrik och Charlotte och Misho nere på limhamnsfältet. bentley ohc misho busade på som vanligt. kul att se dom ha så kul tillsammans.
Måste dock bli arg på alla idioter till hundägare som inte alls har koll på sina hundar! så himla dålig stil, skärpning!!

Hamburgare och ännu mer slapp nu ikväll, ska snart sova. Värken i benet har nästintill försvunnit, nu sitter den vid rumpan/höften istället. tiden som jag bokade hos läkaren igår ska jag nog avboka med tanke på att jag lyckats få bort en del av det onda med spikmattan och ligimentsalva idag.

Träffade lilla lucas igår, så himla söt och fruktansvärt liten. Fick hålla honom, längtan efter barn växte sig större, men tanja berättade en del mindre mysiga saker, usch, haha. stannade där i tre timmar och bara snackade. väl hemma kollade jag på desperate housewifes i 5 timmar innan jag hämtade robin i stan.

nu ska jag hämta spikmattan innan jag somnar.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback