Utställning söndag 21 november

Var på utställning igår i Skurup.

Bentley var duktig och skötte sig exemplariskt. Till skillnad från andra hundar. och dess ägare som saknar all respekt för andra. En hög tag i Bentleys svans när vi gick förbi, jag höll honom i famnen, galet!! killen sa inte ens förlåt...

men i alla fall, enda spetsen där, fick mycket fin kritik, bara positivt :) och det blev ett BIR och ett HP. Pälsen som jag oroar mig för ska jag vänta på i ett halvår till ungefär. sen kan jag bli orolig, sa domaren, haha. han är ju faktiskt bara 9 månader (snart) klart att han inte vuxit helt och hållet färdigt.

Oavsett vilket är han vår lilla gris, men lite förhoppningar har vi på honom.
helt slut nu, har gått en runda på fältet där han fått springa av sig och grisat runt i lerpölar, som han älskar så mycket.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback