En ny telefon

Ja denna dagen har inneburit en del.
Skola imorse efter en tuff dag igår, tror nog inte jag gråtit så mycket på länge, men skönt att få ut allt. har skrivit ett brev idag, med precis hur jag känner. Känns skönt att få ut det!

skolan var tråkig och jag var extremt trött. Väl hemma igen pratade jag med 3. har nu beställt en ny telefon och abonnemang för 149 kronor i månaden inkl internet och gratis till alla inom 3 och hemtelefoni. men jag är fortfarande kluven. känns som ett svek mot familjen, som alla har tele2. Men samtidigt har robin nu gått över till 3, och han kan prata utan problem och störningar i lägenheten, som iunte jag kan. har ångersrätten om det skulle va så.

Passade flickorna idag, Sigrid skrämde livet ur mig när hon gick i förväg och att vi sen inte hittade henne. Efter tio minuter såg vi att hon gått in i huset, pustade ut och tillslut hittade jag henne läsandes. Dumma flicka vad du skrämde mig!
Kväll framför tv:n med avbrott för Bentleys rundor. Har varit ute tillsammans och haft han lös båda gångerna utan problem och toppeninkallningar, jättekul :)

Ledig mycket denna veckan, går bara tre timmar på torsdag också, men känns som om att tiden bara kommer springa iväg tyvärr.
Nu väntar sängen igen, SKÖÖÖÖÖNT då jag redan somnat i soffan en gångn ikväll

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback