Höstväder ute!

Gud vad det blåser. Blev ingen skola idag, men istället har jag stortvättat all tvätt. var en tid ledig imorse, 8-12, så det blev perfekt.

busa med Bentley och Robin, och vid 12 kom Johanna och hämtade mig, vi körde till hundfältet, det "lilla" där Bentley och Geisha fick springa av sig, fungerade väldigt bra, inga aggressiva påhopp alls. och Bentley var duktig som vanligt (peppar peppar).
Sen körde vi till djursjukhuset, Kenzo blev av med kulorna idag, och Geisha skulle vaccineras. vi följde med som stöd och dessutom blev det utmärkt träning för bentley.

hemma nu igen, tar det lugnt, har precis duschat. väntar på att Robin ska komma hem så att jag kan steka min fisk, mums.

sen ikväll blir det Liam, kul :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback