Kennelhosta

långdag med skolarbete igår. Träffades halv tio hos Caroline och jobbade på med seminarieuppgifterna, och sen vidare till skolan för själva seminariumet. Hemma halv sex igen. hade med mig Bentley busen som var så snäll och duktig.

Tränade cirkelfys med hela familjen, blev lite som en fotomodell, jag och sussie blev fotade nästan hela tiden under passet. dom skulle ha bilder till den nya katalogen :) haha undar hur bra dom egentligen blir...

Oerhört besviken när jag såg att det var bröstcancergala istället för lyxfällan igår, inte alls snällt!

Men ullared blir av på onsdag, wiiiee. Så kul :)


Min stackars bebis är sjuk, har fått kennelhosta. Han hade lite kvälvningar igår under dagen, tog tempen 38,5 grader - normalt. Hur lugn och fin som helt under natten men nu imorse hostade han igen. Pratade med djursjukhuset. Fick bekräftat att det är kennelhosta. Stackaren, men han är pigg och glad ändå, och ingen feber. Synd inför imorgon då vi skulle träffa Sandy bell och Loke. Men det får bli en annan gång. Nu ska han bara ta det lugnt och vila. hur nu det ska gå med tanke på hur mycket energi han har.

ikväll kommer Robin och Caroline över, ev Tobbe och Johanna och Vibere och Rikard också. Trevligt.
Hela helgen är bokad.
imorgon kväll kommer Filip och Caroline och söndag kväll är det elysee, fondu med tjejerna och respektive ;)

 vår lilla fis


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback