Regn och rusk

Nu stormar det utanför, eller kanske har det lugnat sig lite. Men det har stormat och regnat som bara den sen cirka sex tiden idag. Har haft hugo fram till 20.00, massa mys, greveholm på tv och lite lek, härliga kille :)

Skolan innan idag, en föreläsning om LSS, intressant, men mycket att ta in.

STORT FRAMSTEG IDAG, bentley gick frivilligt mot bilen, och hoppade till och med in i bilen, det har ALDRIG hänt innan. blev så paff och jätteglad, min lilla bebis.
sen kan vi bortse från att han busat rejält idag, blir lite smått irriterande när han inte lyssnar alls!

Ev skola imorgon 10-13. får se hur det blir.

GODA NYHETER IGÅR KVÄLL:
Godkänd, till och med VG på juridiktentan, underbart!!!!

Kommentarer
Anonym

Tråkigt med regn. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)



Blogg: http://tvminnen.blogg.se/
2010-10-24 @ 10:20:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback