Typiskt

Spelade in Desperate Housewifes igår för att jag jobbade inatt, men nu när jag skulle kolla på programmet så är ljudet från något annat och inte från programmet. typsikt!!
Hoppas på att robin fixar det :)

Jobbade som sagt igår, gick bra, blev klara i vettig tid. Skönt! Massa mys med Robin när jag kom hem, och Bentley också förståss, den lilla grisen. Ska träffa chefen och Zoran på lördag med alla hundar, undrar hur det ska gå, Bentley är i alla fall minst till storleken.

Linnea opereras idag, spännande! håller alla tummar och tår som går att hålla.

Träffade Daniel igår, en snabb liten runda innan jobb, jättekul, alltid kul att träffa honom :) om 10 dagar ska han bli pappa.

Ledig idag också, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Bentley har fått sin runda nu, den första i alla fall ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback