Glad Påsk allihopa

Vill önska alla en riktigt glad påsk med underbart väder. Här nere i Malmö har vi haft strålande sol och värme de senaste dagarna, inget jag säger nej tack till.

Började dagen med en runda, underbart när det är tidigt, varmt och ingen ute, i princip. Bentley kan gå lös hela biten och jag slappnar av. väckte robin och sen kom Sussie och hämtade upp oss. Blev en tur till Mobilia. Köpte ett nytt linne, ett necesär och ett par shorts, ser mer ut som en kjol, men ändå. Äkta strand/slapp plagg. Provade lite kläder som jag beställt på h&m också, som jag numera har avbeställt. inget satt som jag ville.

Åkte med Sussie till mamma och pappa. tog med mig bentley och sen har vi varit där hela dagen. Bara massa slappande i solen. Legat och jäst medan bentley har roat sig på sitt vis. Robin kom förbi senare och åt middag med oss :) han körde hem, jag gick med Linnea, kom precis innanför dörren. Riktigt skönt med en kvällsrunda.

Nu jobbar robin, jag är ensam och lite arg. Stör mig på två saker just nu;

- en kompis som körde över en igår, nej men ungefär så kändes det. Blev bara väldigt irriterad.

- kan inte beskriva känslan men det stör mig att I och C har blivit så tajta, jag känner mig inte utanför men på ett vis så gör jag nog det ändå :S


Aja, myskväll med Bentley som däckat vid soffan. Mallorca om 5 dagar :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback