Måndag, hemglasspremiär

Ännu ett bra tag sedan jag skrev, men tappar suget från och till. Nu försöker vi igen :)

Helgen har varit underbar med massa skoj och toppenbra väder.

Robin var i Nyköping hela lördagen, jag var hos mamma och pappa. Sussie och jag körde ner till Höllviken med Bentley som blev helt galen av stranden och havet, något han älskar ordentligt.
Grillkväll i solnedgången.

Söndagen, startades med ett pass på Friskis & Svettis, sen hunddejt med Misio.
Kvällspromenad med Linnea och Eddie. Klockan tio igår kväll badades Bentley ordentligt efter helgens alla bad och sandstormar.

Om en halvtimme ska jag iväg till helgass och jobba. första gången sedan augusti 2010. Känns lite jobbigt men blir nog bra.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback